Announcement

Collapse
No announcement yet.

bin your shit on my ride, ride. tonight (20/03)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bin your shit on my ride, ride. tonight (20/03)

    To celebrate the successful replacement of shawn92's engine this morning (did you know hyo's are air cooled? pieces of shit...), we are meeting at causeway bike shops at 7:30 for an 8PM depart. A quick (quick, not just confident) 250 rider should be able to keep up.
    Last edited by polonY; 20-03-2011, 05:02 PM.

  • #2
    Someone got a bike I can borrow and bin?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Originally posted by polonY
    Don't worry about shitting people off. Unless you ride a ninja 250 or a cbr250rrrrrr

    Comment


    • #3
      Originally posted by jmoore View Post
      Someone got a bike I can borrow and bin?


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      You can pillion and help me bin mine.

      Comment


      • #4
        Mirks

        Comment


        • #5
          In

          Comment


          • #6
            In
            Please don't ask questions you clearly know the fucking answer to, you smarmy prick.

            Comment


            • #7
              Cheers for the ride guys

              Comment


              • #8
                We need pics of the sheep Brute, or whatever is left of it!
                Project: Fix my tard! Now with extra reliability!
                SupermotoWA on Bookface
                You should go here and here, and definitely here.

                Comment


                • #9
                  Fucken sheep. I'm going to make it my lifes work to eat as many of the bastards as I can.

                  No pictures of the sheep just these







                  Mark I want to see video of you getting chopped by a car.
                  Please don't ask questions you clearly know the fucking answer to, you smarmy prick.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Brute View Post
                    Fucken sheep. I'm going to make it my lifes work to eat as many of the bastards as I can.

                    No pictures of the sheep just these

                    PICS

                    Mark I want to see video of you getting chopped by a car.
                    Turkish place near my house does epic lamb pizza!

                    Camera was out of batteries so it never happened lol.

                    EDIT: OMG, are your Duc mirrors ok???
                    I Fancy Holidays
                    Inactive Member
                    Last edited by I Fancy Holidays; 21-03-2011, 12:48 AM.
                    Project: Fix my tard! Now with extra reliability!
                    SupermotoWA on Bookface
                    You should go here and here, and definitely here.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by markmo View Post
                      Turkish place near my house does epic lamb pizza!

                      Camera was out of batteries so it never happened lol.

                      EDIT: OMG, are your Duc mirrors ok???
                      Nope they're toast.
                      Please don't ask questions you clearly know the fucking answer to, you smarmy prick.

                      Comment


                      • #12
                        We should put that little bastard on a spit.

                        Hope shawns bike is ok, thanks for the oil shower as well

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by markmo View Post
                          We need pics of the sheep Brute, or whatever is left of it!
                          Originally posted by Brute View Post
                          Fucken sheep. I'm going to make it my lifes work to eat as many of the bastards as I can.
                          On our weekender, somewhere near GreenBushes we came round a corner going down a hill into the path of a huge stray black bull. Luckily we all missed it.
                          3 Minutes later we came across a stray cattle beast.

                          Dinner that night the majority of us ate steak, and again at lunch yesterday.
                          When the only tool you have is a hammer, every thing starts to look like a nail

                          Comment


                          • #14
                            Interesting night, glad no one binned their shit, you always think the worst when riding and headlights dissapear behind you.

                            Finally got clutch ups crankin :awesome:

                            Comment


                            • #15
                              Yeah your new clutch defiantly works

                              Comment

                              Working...
                              X