Announcement

Collapse
No announcement yet.

OMG! Too many 2Flys!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • OMG! Too many 2Flys!

    Not having a dig 2fly, but cracked up when I saw this....

    Well if you wanna try a change of hair colour, here you go.


    sigpic

  • #2
    It's hypnotizing. The way they downloaded has left them going like a mexican wave on my screen.
    Whoever is unjust, let him be unjust still

    Whoever is righteous, let him be righteous still

    Whoever is filthy... let him be filthy still

    Comment


    • #3
      I think someone has waaaay too much time... :roll:

      Now there's a Mexican wave I could live with... 8)
      Aim high and consider yourself worthy of great things

      Comment


      • #4
        Mmmmm, one for every day of the week!

        Comment


        • #5
          woah
          mmmmm sacrilicious

          Comment


          • #6
            more like a mexican bounce
            Some say he eats sidchrome for breakfast

            Some say he only showers on even days of the week

            Some say he put an R1 motor in a coffee machine

            All we know is he's Hewie.

            Comment


            • #7
              the blonde one is hot.....

              Comment


              • #8
                LOL i was wondering when you guys were gonig to start up a thread to worship my avatar LOL

                hehe i like mine tho - blonde n blue eyed like me ....... one day i'll look like that
                Nizmo? Who's that bitch??

                The Beatings Will Continue Until Morale Improves!

                Comment


                • #9
                  *points up* i'm not even going to go there :shock:
                  Quote: "What do i like about the GP?......The Crumpet I S&#39;pose" <span style="font-family:Times">The Late Barry Sheene &#39;01</span>

                  Comment


                  • #10
                    LOL i was wondering when you guys were gonig to start up a thread to worship my avatar LOL

                    hehe i like mine tho - blonde n blue eyed like me ....... one day i'll look like that
                    Oh c'mon guys, she's got a big enough head as it is without you bringing her avatar into it.
                    Please don't make it any worse, she's hard enough to live with is as it is *j/k*

                    Bout time you did the dishes isn't 2Fly :twisted:
                    I had a vision of my reality once... then turned my back and walked away.

                    Comment


                    • #11
                      What?? my head isnt big ..... its my arse that is big LOL

                      Agh Get stuffed do them yourself biatch n wash my cage while your at it *cracks whip*

                      Im straight as an arrow but even those jubblies are hypnotising me haha
                      Nizmo? Who&#39;s that bitch??

                      The Beatings Will Continue Until Morale Improves!

                      Comment


                      • #12
                        you let her out the kitchen???


                        dude get her bitch ass back in there and make her work.. no other good reason for having women around

                        Comment


                        • #13
                          I let her out of the kitchen so she can go to work... needs to pay her way somehow
                          but you're right, What's for dinner 2Fly?? :twisted:

                          BTW, I heard steelo is good for getting dirt off cages.......
                          I had a vision of my reality once... then turned my back and walked away.

                          Comment


                          • #14
                            dude get her bitch ass back in there and make her work.. no other good reason for having women around
                            I can think of one.
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              dude get her bitch ass back in there and make her work.. no other good reason for having women around
                              I can think of one.
                              I can think or more than one
                              Spike

                              Comment

                              Working...
                              X