Announcement

Collapse
No announcement yet.

hewies r1? pics?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hewies r1? pics?

    im lookin at a litre bike to buy and wanna start hunting now....

    were can i see pics of hewies r1

    i no its all done up just wanna see it

  • #2
    www.hewiesr1.com

    Comment


    • #3
      joking right?

      doesnt work

      Comment


      • #4
        try putting http:// in front of it.

        Comment


        • #5
          nope

          ah well never mind

          Comment


          • #6
            What browser you using?

            Comment


            • #7
              try clearing cookies too

              Comment


              • #8
                Try deflangerating your network conscablirizer..

                Comment


                • #9
                  Put some Windex on it.
                  sigpic
                  Fader, Bruder, Sohn.

                  Comment


                  • #10
                    Lol....

                    I actually said this to someone the other day at work... Complaining they couldn't get to "www.anz.com" Told them to add a http:// to it... "I didn't work" Uh right.
                    Can you get to anywhere else? No?

                    Fucking idiots.
                    c o o l s t o r y b r o

                    Comment


                    • #11
                      BAHAHAHAHAHAHAH GOLD!!
                      I think about sex every tits seconds.

                      Comment


                      • #12
                        lol still nothing.... doesnt matter tho i found some

                        Comment


                        • #13
                          go to the mods and being technamickle section

                          right at the top it says evolution of hewies R1 or something

                          try looking in there
                          Wes

                          Comment


                          • #14
                            yup

                            Since the forum move however a few things have gone screwy with that thread .. im going to go through it and tidy it up again.

                            Ive added a couple of the piccies back to it and ill add the rest soon.


                            http://www.perthstreetbikes.com/foru...19/#post451331
                            Some say he eats sidchrome for breakfast

                            Some say he only showers on even days of the week

                            Some say he put an R1 motor in a coffee machine

                            All we know is he's Hewie.

                            Comment


                            • #15
                              Lee, Jim.. stop being jerk offs you two

                              Comment

                              Working...
                              X